[Gelistirici] [PiSi] delta

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Tem 2007 Per 22:08:50 EEST

12 Tem 2007 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Ara sürümün deltası yine yok ortalıkta. Neden ki?

Henüz test ettiğimiz için :) ama depoyu güncelledim dün, 2007 -> 2007.2
arasındaki tüm paketlerin deltaları depoda (yani 2007 kurup, 2007'ye sadece
yeni pisi kurup, o pisi ile 2007.2'ye güncellenebiliyor)

Testleri tamamlayıp bu olmuş dediğimizde farm derlediği paketler için de delta
üretmeye başlayacak.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/