[Gelistirici] Paket İmzalama

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Tem 2007 Paz 01:39:32 EEST

01 Tem 2007 Paz tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> Pientry, GnuPG için zorunlu bir runtime dep.

Hmm anlatmak istediğini ve sorunumu (yazdıklarımı gpg-1.4.5 ile deneyerek
yazıyordum) şimdi anladım. gpg-1.4.5 pinetnry falan istemiyor, parola
soracağı zaman kendi soruyor ve use-agent varsa gpg-agent.conf içindeki
değere paslıyor, gpg2 ise bu kodu atmış ve external bir uygulamaya ihtiyaç
duyuyor :(

Bu durumda önerin mantıklı duruyor, sadece wrapper yazmanın neden güvensiz
olduğunu bulamadım.

Zamanında [1] diye bir e-posta atmışım, wrapper yazamıyorsak pinentry'ye
curses kullan diyip burdakileri yapmayı kullanıcıya bırakınca sorun oluyor
mu?

[1] http://liste.pardus.org.tr/pisi/2005-December/004385.html
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>