[Gelistirici] depo indekslerinin imzalanmasi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Oca 2007 Pzt 14:10:47 EET

29 Oca 2007 Pts 13:49 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Ben Pardus resmi dağıtımını düşünerek bu senaryoyu kurdum. A şirketi
> kendi paketlerini dağıtmaya başladığı anda bu bizim desteklediğimiz
> bir depo olmayacak. Bu şirket içinde "güvenilir" bir depo olabilir ama
> benim için "güvenilir" değil. İmzalaması da bir anlam ifade etmiyor
> demek istedim. Yani buradaki konu bir güven meselesi, önkabul falan
> değil.

Sanırım Faik ve Gürer'in göstermeye çalıştığı örnek PiSi'nin *any* depoyu
destekleyecek bir çözümle imza özelliği kazanması gerektiğine dair...

Şimdi tasarımda doğru oturmazsa "A firması ösym olsun, yesin" demiş oluruz ve
doğru olmaz... diyorlar diye anladım...

Her depoyu her kullanıcı için güvenilir kılmak değil yani dert... A firması ve
B müşteri/kullanıcı topluluğu arasında aynı altyapıyı yeniden üretebilme
esnekliği...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->