[Gelistirici] depo indekslerinin imzalanmasi

Furkan Duman coderlord at gmail.com
29 Oca 2007 Pzt 13:49:43 EET

On 1/29/07, Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> wrote:
> 29 Oca 2007 Pts 13:21 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Mesela A firması kendi kullandığı özel yazılımları da içeren bir depo açtı,
> şubelerinde de bu depo kullanılıyor. Şimdi buradaki paketleri bizim
> imzalamamız yanlış olur. Öte yandan şubelerin gelen paketin şirketin IT
> biriminden geldiğinden emin olması lazım. Yani bu resmi olmayan depoya
> güvenmeye gerek yok önkabulü yanlış bir senaryoya dayanıyor.

Ben Pardus resmi dağıtımını düşünerek bu senaryoyu kurdum. A şirketi
kendi paketlerini dağıtmaya başladığı anda bu bizim desteklediğimiz
bir depo olmayacak. Bu şirket içinde "güvenilir" bir depo olabilir ama
benim için "güvenilir" değil. İmzalaması da bir anlam ifade etmiyor
demek istedim. Yani buradaki konu bir güven meselesi, önkabul falan
değil.

--
Furkan Duman