[Gelistirici] yeniden isitilan "daha fazla uygulama" kayip

gorkem at pardus.org.tr gorkem at pardus.org.tr
23 Oca 2007 Sal 13:08:52 EET

> Merhaba,
>
>  http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2006-December/003917.html
>
>  Ustteki thread'inde bir ay once surumden hemen once yapilan son dakika
> operasyonu uzun uzadiya tartisildi, bircok insan fikir belirtti. Aradan
> bir ay gectiginde hicbir sey degismedigi gibi, simdi Ingilizce girilen
> benzer hatalarda (bkz #4869) sanki bunlar hic konusulmamis ve surum
> oncesi yapilan operasyon aynen devam edecekmis gibi anlatiliyor.
>
>  Gorusler/tartismalar bir ise yaramiyorsa da bastan soyleyin de, biz de
> bosu bosuna nefes tuketmeyelim.

Neden bu kadar rahatsiz oldugunu anlamis degilim. Bir tartisma yapiliyor,
insanlar fikir beyan ediyor ve sonucta bir sey cikmiyor. Anormal durum
degil, hayatinda yuzlerce kez yasamis olman gerekiyor. Eger konu ile
ilgili 10 kisi konusmus olsa anlayacagim, ama monologdan ote bir sey
cikmadi.

Herkesin hata yapabilecegine istinaden bir hata raporu acmani onerdim,
daha bunu da yapmadin. (Yuzeysel) fikir beyan etmek guzel de, gerisini
getirmedigin gibi gunah kecisi ariyorsun. Dedigim gibi, yapilan bir hata
ise duzeltilir.

Bence bir hata raporu ac, kdebase kiminse uzerine ata, paketleri bolmeyi
oner. Sikayetci olmak yerine eylemci olmakta fayda var :)

Iyi calismalar
Gorkem