[Gelistirici] Paket arama sayfası [Django & MySQL] #4179

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
17 Oca 2007 Çar 21:09:13 EET

17 Oca 2007 Çar 21:00 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Kullanım kolaylığı, genişletilebilirlik açısından bir db kullanmayı uygun
> gördüm. Pisi apisine de göz atmışlığım var. Anladığım kadarıyla source repo
> tarafında sıkıntılar mevcut. Bu haliyle bir problem görmüyorsanız makyajı
> ve iyileştirilmesi yapıldıktan sonra sunucuda yer alabilir mi? Zira
> localhost dışında bir sunucuya sahip değilim :)

Pek bir fonksiyonalite yok bu aramada?

http://paketler.pardus.org.tr/devel/sources.html
sayfasında firefox'un arama özelliğiyle daha kolay paket bulmak mümkün, yarım
isimleri de arayabiliyor üstelik.

Zaten paket dosya adları source-XXX.html package-XXX.html şeklinde sabit
statik sayfaların. Dizindeki dosya adlarına bakan bişi db'den hızlı bunu
yapar kolayca.

db ve server side scripting kullanmanın gerektiğinden emin misiniz bu iş için?