[Gelistirici] Paket arama sayfası [Django & MySQL] #4179

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 21:00:08 EET

2007/1/17, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:

> 17 Oca 2007 Çar 17:43 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
>
> Bir db backend'i kullanmak yerine pisi kullanabilirsin, bu bilgilerin
> tamamı
> pisi db'lerinde var.

Kullanım kolaylığı, genişletilebilirlik açısından bir db kullanmayı uygun
gördüm. Pisi apisine de göz atmışlığım var. Anladığım kadarıyla source repo
tarafında sıkıntılar mevcut. Bu haliyle bir problem görmüyorsanız makyajı ve
iyileştirilmesi yapıldıktan sonra sunucuda yer alabilir mi? Zira localhost
dışında bir sunucuya sahip değilim :)