[Gelistirici] Paket arama sayfası [Django & MySQL] #4179

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 17:43:05 EET

> paketler.pardus.org.tr sayfasindaki ters bagimlilik falan gosteriyor
> mu? Ben bulamadim da. Gostermiyorsa, gosterse guzel olur :).

Hayır göstermiyor, şu an sadece inşa bağımlılıkları mevcut

Yine
> oradaki gibi paket dosyalarina bak, hata raporlarina bak linkleri hos
> olur.

Evet link verilebilir.

Tarihce gormesi ise yariyordu. Kaynak versiyon depo surumu yine
> iyi seyler. Kisaca paketler.pardus.org.tr'den bir paket hakkinda
> ulasabildigimiz tum bilgilere ulasabilmeyi isterim kendi adima :)

Tarihçe için veritabanına extradan bir tablo eklemem gerekecek. Şimdilik
acelesi olmadığı görüşündeyim, zira arama ve basit info kısmının dışındaki
işlere zamanı geldiğinde bakabiliriz.

Kaynak kod dosyasina link var ama bu sanki programin kendisi burada,
> buyrun indirin gibi algilanabilir mi?

Tam olarak değil aslında, Pspec adresini oluşturmaya üşendiğim için koymadım
şimdilik. Yapacağım :)

Aramayi sadece kelime* seklinde mi yapiyor? *kelime* seklinde yapabilse
> guzel olabilirdi. Mesela bonobo yazinca basinda lib olanlari bulamiyor.

O paket adı ile başlayan paketleri listeliyor. Paket adının herhangi bir
yerinde arama yapması veritabanına çok yüklenir düşüncesindeyim.