[Gelistirici] Paket arama sayfası [Django & MySQL] #4179

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Oca 2007 Çar 17:29:26 EET

Wed, 17 Jan 2007 17:14:49 +0200, "Eren Türkay" <turkay.eren at gmail.com> :

> http://tulliana.homelinux.net adresinden deneyebilir;
> http://tulliana.homelinux.net/static/package-search.tar.gz adresinden
> kodlarına erişebilirsiniz.
> eleştiri, görüş ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)
paketler.pardus.org.tr sayfasindaki ters bagimlilik falan gosteriyor
mu? Ben bulamadim da. Gostermiyorsa, gosterse guzel olur :). Yine
oradaki gibi paket dosyalarina bak, hata raporlarina bak linkleri hos
olur. Tarihce gormesi ise yariyordu. Kaynak versiyon depo surumu yine
iyi seyler. Kisaca paketler.pardus.org.tr'den bir paket hakkinda
ulasabildigimiz tum bilgilere ulasabilmeyi isterim kendi adima :)

Kaynak kod dosyasina link var ama bu sanki programin kendisi burada,
buyrun indirin gibi algilanabilir mi?

Aramayi sadece kelime* seklinde mi yapiyor? *kelime* seklinde yapabilse
guzel olabilirdi. Mesela bonobo yazinca basinda lib olanlari bulamiyor.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693