[Gelistirici] mysql-gui-tools

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Oca 2007 Sal 16:14:26 EET

16 Oca 2007 Sal 16:03 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Abi contrib deposu da derlenecekse hiçbir itirazım yok bu
> söylediklerine. Ama derlenmeyecekse eğer monodevelop ile hiç uğraşmak
> gelmiyor içimden. Boşa hazırlıyormuşum gibi hissediyorum çünkü. :P

Derlenecek tabiki, fakat bu kadar işin arasında vakit bulamıyorum ne yazık ki
bir makina kurup onu farm haline getirmeye ama bu ay sonun kadar bu işi
halledeceğiz bir şekilde diye söz verebilirim :)

> Gnome paketleri gerçekten bezdirici. Ciddi vakit ve emek harcanması
> gerekiyor. Umuyorum ki daha fazla geliştirici arkadaş Gnome paketleri
> ile ilgilenmeye başlar ve böylece Çağlar, bu paketlerin bakımını
> yapacak birilerinin olduğuna kanaat getirip resmi depoya ekler. :) Bu
> arada Gaplan projesine ne oldu?

GNOME'a gerçekten ciddi bir ilgi lazım, KDE'ye bu kadar zamandır bu kadar adam
uğraşıyoruz :), Gaplan'dan ise ses yok çok uzun zamandır, bir alev aldılar
ama sonra söndüler diye düşünüyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/