[Gelistirici] mysql-gui-tools

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 16:05:55 EET

Kesinlikle ben de böyle düşünüyorum. Zaten söylediğimde de depoya almak gibi
bir fikir yoktu. Contrib altında uygulamaların depleri olarak *sağlıklı*
bulunması çok iyi olacaktır. Daha önce denediğimden biliyorum, o kadar
paketin altından kalkmak çok güç. Gnome ve Pardus aşığı, paket yapabilen ve
bu konuda yardımcı olabilecek birilerine ihtiyacımız var :(