[Gelistirici] mysql-gui-tools

Furkan Duman coderlord at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 16:03:42 EET

On 1/16/07, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:
> Ama gerekli uygulamaların depleri olarak gelmeye başlarlarsa (mesela Furkan
> monodevelop'dan bahsetti) sanırım o paketide depoya almak yerine contrib/'de
> tutmak daha faydalı olacaktır.

Abi contrib deposu da derlenecekse hiçbir itirazım yok bu
söylediklerine. Ama derlenmeyecekse eğer monodevelop ile hiç uğraşmak
gelmiyor içimden. Boşa hazırlıyormuşum gibi hissediyorum çünkü. :P

Gnome paketleri gerçekten bezdirici. Ciddi vakit ve emek harcanması
gerekiyor. Umuyorum ki daha fazla geliştirici arkadaş Gnome paketleri
ile ilgilenmeye başlar ve böylece Çağlar, bu paketlerin bakımını
yapacak birilerinin olduğuna kanaat getirip resmi depoya ekler. :) Bu
arada Gaplan projesine ne oldu?

Neyse.. Umut, fakirin ekmeği. ;)

--
Furkan Duman