[Gelistirici] mysql-gui-tools

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Oca 2007 Sal 15:38:14 EET

16 Oca 2007 Sal 15:32 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Evet "sucks". Ancak daha büyük başarılara imza atınca "aaa gnome yok mu??"
> demesinler :)

Şaka bir yana benim hayallerim arasında GNOME'un her zaman contrib/ deposunda
kalması var, bir kere n tane farklı desktop dağıtımın amacını aşıyor.
Ubuntu/Kubuntu gibi aynı base üzerine KDE atılıp GNOME'lu dağıtım çıkartmak
pardusman ile 4-5 click'den ibaret onun için Pardus'da GNOME olsun gibi bir
argüman bana mantıklı gelmiyor. Hem bugün KDE ile sağladığımız şeyleri birde
GNOME ile sağlamaya çalışmak niyetim yok ne yalan söyleyeyim, zaten en
azından TÜBİTAK çalışanı olan ekibin GNOME'a ilgisi yok ne yazık ki.

Ama gerekli uygulamaların depleri olarak gelmeye başlarlarsa (mesela Furkan
monodevelop'dan bahsetti) sanırım o paketide depoya almak yerine contrib/'de
tutmak daha faydalı olacaktır.

İlla GNOME olsun diye bir hedef varsa bunun tek yolu GNOME paketlerini _her
türlü sorunu_ için maintain edecek birilerinin olması, paketlerin sadece
derleniyor ve çalışıyor olması yetmiyor yeni özelliklerin eklenmesi sistem
ile beraber çalışmasının sağlanması v.s v.s. v.s bunlar sağlanmadan depo için
GNOME düşünmeye gerek duymuyorum, bunlar sağlandıktan sonra bir daha
konuşuruz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/