[Gelistirici] Openttd ve dataları

Uğur Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 18:34:25 EET

2007/1/15, Ali Erdinç Köroğlu <erdinc at pardus.org.tr>:>Selam Uğur, openttd
için dataları windows oyunundan almış ve "as-is" lisansı ile dağıtılıyor
demişsin ancak openttd.org/readme.txt
>içinde dataları orjinal oyundan dataları alıp yerleştirerek
çalıştırabilirsiniz diyor [1]. Kısacası "Transport Tycoon Deluxe Windows"
>içinden dataları as-is'miş gibi alıp paket halinde pardus ile dağıtmak
yasal değil. Bu oyun için başka bir çözüm bulunması gerekli

Peki, zaten fuardan beri veri dosyalarını edinme işini kullanıcılara
bırakmayı düşünüyordum... Bunun için ilk çalışta bir arayüzle veri
dosyalarının /usr/share.... dizinine atılması gerektiğine dair bir uyarı
mesajı verdireceğim.

--
Uğur Çetin