[Gelistirici] Openttd ve dataları

Koray Löker loker at pardus.org.tr
15 Oca 2007 Pzt 17:01:10 EET

15 Oca 2007 Pts 16:57 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:
> Selam Uğur, openttd için dataları windows oyunundan almış ve "as-is"
> lisansı ile dağıtılıyor demişsin ancak openttd.org/readme.txt içinde
Geçen gün bir paketi güncellerken yine as-is gördüm de acaba ben mi atlıyorum
diye düşündüm... Benim bildiğim as-is diye bir lisans falan yok... Copyright
bilgileri içinde "olduğu gibi kullanın" diye bir ibare olarak kullanılan bir
kalıp.. Ki diğer as-is olduğu iddia edilen de MIT lisanslı çıktı zaten :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->