[Gelistirici] buildfarm XML-RPC

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Oca 2007 Pzt 01:23:20 EET

15 Oca 2007 Pts 01:04 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> * Python stdlib'leri ile async xml-rpc sunucu desteklemiyor, yani build n
> packages dediğimizde client'da iş bitene kadar beklemeye başlıyor, nette bu
> işi doğru yapanın twisted olduğunu gördüm fakat neden bilmiyorum twisted
> kullanmak istemiyorum. Aklıma istekleri forklatmak geldi fakat bu seferde
> istemciler ile işleri sync etme sorunu ortaya çıkıyor. Son çare twisted
> kullanmak dışında öneriniz var mı? Ya da işlemlerin sync olması sizce bir
> sorun mu?

Bu soruyu geri alıyorum, async yaptığımız anda
[http://aspn.activestate.com/ASPN/Cookbook/Python/Recipe/425043] işler
çığrından çıkıyor, aynı anda başlayan 2 pisi süreci gibi sorunlar çıkıyor,
istemcilerin beklememesini başka yöntemle sağlayabiliyormuşuz, sync kalmaya
devam :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>