[Gelistirici] merge:asymptote

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 23:14:46 EET

09 Oca 2007 Sal 21:56 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> 09 Oca 2007 Sal 21:50 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:

> Yama vs ile KGhostview kullanacak hale getiremiyor muyuz tercih ettiğimiz
> uygulama bu ise ? Barış önermişti, gözden kaçmasın diye yazıyorum - kişisel
> tercihim eksik bir fonksiyonalitesi yoksa KDE yardımcı araçlarını
> kullanmak.
1.config.asy i  ev dizininde .asy e yazacak bir çözümü bulamadım.
2. kghostview ile yaptığım denemelerde şöyle bir durumla karşılaştım doğru
sonucu görüntüyü  bazen ikinci kere denediğimde aldım. ama gv yi
ayarladığımda her seferinde aynı sonuç aynı şekilde oluştu o yüzden gv yi
tercih ettim.
config.asy.sample i pakete dahil edelim mi kullanıcılar istediğine göre
ayarlasınlar mı ?