[Gelistirici] merge:asymptote

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 21:56:55 EET

09 Oca 2007 Sal 21:50 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> selam

> bunu düşünerek gv yi runtime dep e ekledim.
> config.asy.sample yapıp doc a ekleyelim mi? şu an düzgün çalışıyor gv ile
> ama

Yama vs ile KGhostview kullanacak hale getiremiyor muyuz tercih ettiğimiz
uygulama bu ise ? Barış önermişti, gözden kaçmasın diye yazıyorum - kişisel
tercihim eksik bir fonksiyonalitesi yoksa KDE yardımcı araçlarını kullanmak.
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>