[Gelistirici] Depo politikası , son

Barış Metin baris at pardus.org.tr
7 Oca 2007 Paz 12:03:28 EET

07 Oca 2007 Paz 04:52 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_2007:Depo adresinde
> birleştirmeyi denedim, eski belge giriş gibi oldu ve bence beraber daha
> güzeller. Benim belgede eksik dediğim ve olsa ne güzel olur madem yazmaya
> başladık dediğim yanlar şöyle;

Eline sağlık. Ben de bir iki yerine ek yaptım, daha çok kaynak paket depoları
bölümüne.

> * Devel deposu içinde bir politika lazım (cart curt herşeyi kırmamalıyız),

Evet.

> * Haftalık buildler ile ilgili kural seti gibi birkaç şey lazım,
> * Dağıtım sürüm vereceği zaman nelere dikkat edilmesi ile ilgili birşeyler
> lazım,

Bu ikisinin "depo politikası" belgesinde olmasına gerek olmayabilir. Ek olarak
bir sürüm politikası belgesi hazırlayıp oraya eklemek mantıklı gibi geliyor.
Tabi depo ile sürüm iç içe girmiş durumda ama bu defa sürüm ile ilgili olan
daha başka işler de yazılmalı, eksik kalabilir.

Bir de "haftalık build" olarak ifade etmeyip "rutin buildler" diye bahsedelim
derim. Önerilenin de "haftalık veya aylık buildler" olduğunu söyleyelim.
Belgenin bundan sonra (bizden sonraki de) Pardus geliştiricileri için
referans olmasını isterken kısıtlayıcı da olmayalım diye söylüyorum.

> * Depo yasağı sırasında nelere dikkat etmek lazım,

Evet.

> * Test deposu/süreci ile ilgili kural setleri lazım

Evet.

> Başka aklınıza gelenler?

Şimdilik başka bir şey yok.

iyi çalışmalar,