[Gelistirici] Depo politikası , son

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Oca 2007 Paz 04:52:23 EET

06 Oca 2007 Cts 17:09 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Evet birleştirip/revize etmek güzel olur. Yeni belge son halini alsın
> birleştirmeye de çalışayım

http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_2007:Depo adresinde birleştirmeyi
denedim, eski belge giriş gibi oldu ve bence beraber daha güzeller. Benim
belgede eksik dediğim ve olsa ne güzel olur madem yazmaya başladık dediğim
yanlar şöyle;

* Devel deposu içinde bir politika lazım (cart curt herşeyi kırmamalıyız),
* Haftalık buildler ile ilgili kural seti gibi birkaç şey lazım,
* Dağıtım sürüm vereceği zaman nelere dikkat edilmesi ile ilgili birşeyler
lazım,
* Depo yasağı sırasında nelere dikkat etmek lazım,
* Test deposu/süreci ile ilgili kural setleri lazım

Başka aklınıza gelenler?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/