[Gelistirici] [Uludag-commits] r12460 - trunk/pisi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Şub 2007 Sal 13:53:44 EET

20 Şub 2007 Sal tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 20 Şub 2007 Sal 01:50 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Bunların gereksiz olduğunu konuşmuştuk sonradan. Enhancement zaten normal
> ile farkının ne olduğunu açıklaması bile zor bir şey.
>
> type bildirmediğimizde normal olarak kabul ediyoruz. Değerlere mahsus
> eklemedim ki, ayrıca yazılmasın, orada bir type gördüğümüzde özel bir şey
> olsun.

Bende Gürer'in yazdığı gibi hatırlıyorum, hatta bug'ın bile manasız olduğunu
düşünüyorum, type olarak sadece güvenlik güncellemeleri için security vermek
yeterli bence.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/