[Gelistirici] [Uludag-commits] r12460 - trunk/pisi

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
20 Şub 2007 Sal 13:04:22 EET

20 Şub 2007 Sal 01:50 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> normal (ön tanımlı secenek olarak) ve enhancement'ı dile getirmiştik. Her
> update bug veya security olmak zorunda değil ki. type'da da
> bildirilebilecek bir "normal" seçeneği durmalı en azından.

Bunların gereksiz olduğunu konuşmuştuk sonradan. Enhancement zaten normal ile
farkının ne olduğunu açıklaması bile zor bir şey.

type bildirmediğimizde normal olarak kabul ediyoruz. Değerlere mahsus
eklemedim ki, ayrıca yazılmasın, orada bir type gördüğümüzde özel bir şey
olsun.