[Gelistirici] ozgurlukicin

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Şub 2007 Cmt 12:52:01 EET

Selamlar;

Dün Ekin ile konuştuk, hazır ben Ankara'da iken bu desktopdan bozma olacak
makinayı da kurup Ankara'ya göndermeye karar verdik, makina üzerinde Pardus
koşacak ve ilk planlarıma göre sanat ve pardon oraya taşınacak.

Sanat ve Pardon birer _community_ hizmeti olacak, biz bir gün gerçekten
desteklediğimiz donanımlar listesi falan gibi adam akıllı bir şey tutacak
olursa onu o zaman düşünürüz.

Sanat ve Pardon'un adam gibi çalıştığından ve o makinayı kim yönetiyorsa adam
gibi yönettiğinden emin olduktan sonra wiki'yi ve pisi makinasında başka php
ne varsa oraya atarak sunucularda php hıyarından kurtulma planları yapıyorum.

Bu arada gene hazır ben oradayken şu sata diskleri takabilmek için gerekli
alet gelirse onu da yollamaktan çekinmeyiniz lütfen :P

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/