[Gelistirici] Basitlik (Re: NM Kablosuz ağ tarayıcı)

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
17 Şub 2007 Cmt 01:12:55 EET

Pardus kanalında v.s. bir çok yerde debian şöyle , slackware böyle iyi
dendiğini sizde iyi biliyorsunuzdur. Hatta şaka ile karışık atışmalarda
olduğu oluyor. Debian Propagandası yapmak dan dolayı örnek olarak Deli
penguen kanaldan uzaklaştırıldı.

Özel konuşmalarda başka dağıtımları kullananlar genelde Pardus çok basit
yada Pardus profesyonel kullanıcılar için değil diyor. Ya da bu dağıtım
üzerinden kendinizi Linux'un derinliklerinde hissedemezsiniz deniyor.

Örnek olarak LKD den tanıdığım bazı arkadaşlar buna benzer nedenlerden
dolayı Pardus kullanmıyor.

Hatta ismini vermekte çekince görmüyorum. Truva ile uğraşan bir arkadaş da
benzer kelimeler kullanmıştı.

Ben memnunum ve her platformda savunuyorum. Benim bir şikayetim yok.

Uzman kullanıcı tanımı da benim için sistemi geliştirenler değil. Kurulum
sırasında paket seçebilenler , seçtiği paketin ne işe yaradığını bilenler
v.s.

Umarım anlatmak istediğim anlaşıldı. Bir kez daha tekrarlamak istiyorum. Ben
memnunum.