[Gelistirici] Basitlik (Re: NM Kablosuz ağ tarayıcı)

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
15 Şub 2007 Per 23:27:02 EET

Eren KOVANCI wrote On 14-02-2007 20:55:
> Haddim olmayarak sadece bir şey belirtmek istiyorum. Uzun süredir
> sadece Linux dağıtımı kullandığımı bir çok arkadaşım bilir. Aramızda
> geçen sohbetlerde sen hangi dağıtımı tercih ediyorsun dediklerinde
> Pardus diyorum ve biraz argo tabirle aşağılama (küçük görme) durumları
> yaşanıyor.
>
> Hayatımın bir kısmı Açık Kaynak platformlarında kullandığım dağıtıma
> sahip çıkmakla geçiyor. Ben bundan şikayetçi değilim ama Debian ,
> Slackware v.b. dağıtımları kullanan arkadaşları da Pardus'a çekecek ve
> en azından Pardus'u bunlar karşısında boynu büyük bırakmayacak
> [...]

Merhaba

Kullanıcıların kendilerini hangi sınıfa koyacaklarını bilmedikleri,
bilemeyecekleri, bu nedenle yanlış bir seçim halinde uygulamayı
kullanamayabilecekleri testlerle kanıtlandı. Bu yöntem işe yaramadığı
için sadece Pardus değil, diğer işletim sistemlerinde de başlangıç -
uzman ayırımı arayüzde yapılmıyor.

Aslında tam olarak konuyu anlamadım - diğer arkadaşlar ne diyorlar da
boynun bükük kalıyor?

İyi çalışmalar
Görkem