[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 13:06:53 EET

13 Şub 2007 Sal 12:53 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:

> Buna katılıyorum, yani AP'li ya da AP'siz olabilmeli bağlantı. Ama AP MAC'ı
> göstermeye gerek yok, bu karmaşık sayı kimsenin işine yaramıyor sonuçta.

Yahu yarıyor ki söylüyoruz, en yüksek kaliteli olanı yeterli değil, bazen
mesela odtü kültür merkezinde olduğu gibi sizin mac'ı sadece bir tane ap'ye
kaydediyorlar, diğerlerine bağlanamıyorsunuz. Bazen de ortamdaki korsan bir
ap'ye değil sizin kendi ap'nize bağlanmak isteyebilirsiniz.