[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 12:18:07 EET

13 Şub 2007 Sal 00:07 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> network-manager'ın kablosuz ağ tarayıcısını Wifi Radar'dan
> (http://wifi-radar.systemimager.org/) esinlenerek biraz geliştirdim.

Heheh, yeterince bekleyince her sorun çözülüyor :)

Eline sağlık, gönder yamayı hemen entegre edelim. Bir noktada değişiklik
isteyebilirim, scanRemote'un dönüş bilgisi taglı olsun (essid: aliveli, mac:
1:2:3:4, quality: 30, encryption: wpa, vb gibi), guileri patlatmadan yeni
şeyler eklenip çıkarılabilsin.

MAC'i göstermemek konusunda Erkan beye katılmıyorum, hem güvenlik açısından,
hem de aynı essid ile farklı ap'ler kullanan otel vb gibi yerlerde doğrusunu
seçebilmek açısından gerekli bir bilgi o. Yalnız şöyle bir nokta var, seçim
sırasında bulunan her bir essid için bir tane macsız, en az bir tane de her
bir ap için macli olmak üzere birden fazla entry olmalı. Yani ben "aliveli"
essid'ini aynı essidli herhangi bir yere bağlanma modunda, yada yalnızca şu
mac'i olan ap'ye bağlan modunda seçebilmeliyim. Link betiği henüz bakmıyor bu
bilgiye, ama bakacak.