[Gelistirici] [Contrib-commits] r2170 - desktop/gnome/atk

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Şub 2007 Per 15:49:36 EET

Thu, 8 Feb 2007 15:12:18 +0200, Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> :

> Gnome kütüphanelerinin son release'i paketleneceği için devel'de
> paketi güncelleyip, 2007'ye merge etmektense contrib altında bu işi
> yapmaya karar verdim. Aksi halde paket sahiplerine extra iş gücü
> yükleyecekti (paketin ve bağımlılıklarının kararlılık testi vs.)
> Contrib şu anda derlenmediği ve kullanıcıya hitap etmediği için
> kullanıcı açısından bir sorun yok.
Amacimiz contrib'i kullaniciya hitap edecek hale getirmek degil miydi?
O amactan uzaklasiyoruz.

Contrib 2007'nin tamamlayicisi olacaksa, ayni paketleri (ozellikle
farkli surumlerini) icermemeli bence. 2007'deki surum cesitli nedenlerle
guncellenemiyorsa ve gnome kutuphanesinin son surumu de onsuz
calismiyorsa, olmayiversin contrib deposunda derim. Contrib gnome'dan
ibaret degil ki.

Paket sahiplerine ek yuk bindirmeye gelince, cekirdek gelistiricileri
resmi depodaki daha fazla paketi gonullu gelistiricilere devretmek
istediklerini soylemislerdi. Bu tip paketleri guncellemek isteyen,
paketi de devralabilir bence sahibi uygun gorurse?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693