[Gelistirici] [Contrib-commits] r2170 - desktop/gnome/atk

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
8 Şub 2007 Per 15:12:18 EET

On Thursday 08 February 2007 15:04:02 Doruk Fisek wrote:
> Thu,  8 Feb 2007 14:34:50 +0200 (EET), contrib-commits at uludag.org.tr :
>
> Ben bu isi anlamadim. 2007 deposunda var bu yazilim zaten? Kullanici
> contrib'dekini mi kuracak, 2007'dekini mi kuracak sasirmaz mi?
>
>                    Doruk
>
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693

Gnome kütüphanelerinin son release'i paketleneceği için devel'de paketi
güncelleyip, 2007'ye merge etmektense contrib altında bu işi yapmaya karar
verdim. Aksi halde paket sahiplerine extra iş gücü yükleyecekti (paketin ve
bağımlılıklarının kararlılık testi vs.) Contrib şu anda derlenmediği ve
kullanıcıya hitap etmediği için kullanıcı açısından bir sorun yok. Paketlerin
son sürümlerinin birbirleri ile nasıl çalıştıklarını, sistemin stabilitesini
bozup bozmadıklarını hızlı bir şekilde, baskalarına yük olmadan denemek, test
etmek için böyle bir yol izliyorum. Contrib'in derlenme vakti geldiğinde
2007'de olan paketlerin son sürüme çekilip contrib'den silinmesi söylediğin
sorunu çözecek.