[Gelistirici] paketler-commits

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Şub 2007 Sal 08:21:35 EET

06 Şub 2007 Sal tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Geliştirici toplantısında alınan kararların bir özeti var mıdır?

Hatırladıklarımı yazayım, fakat ümran tam listeyi geçer sanıyorum notları o
tuttu :);

* contrib deposunun derlenmesi için önünde engeller var
 - paketler relax-ng v.s'ye göre valid değil
 - paketlerde dosya çakışmaları var
 - maintain edilmeyen ve edilmeyecek paketler depoda

Bu baabta bunların düzeltilmesi, sorunların giderilmesi için en uygun yöntemin
devel deposu politikasını contrib'e aynen yansıması olduğuna karar verdik,
- Eren contrib deposu sorumlusu oldu,
- 3 vakte bileşen sorumlularını belirleyecek
- Paketleri düzeltmeye başlayacaklar
- Contrib deposu geliştirici listesine haftalık düzenli feedback verecek

* -commits listelerine yazma kısıtlanacak aksi halde thread'in yarısı bir
listede kalanı başka listede kalıyor

* contrib deposu 2007 tabanını kullanacak, devel'e geçmek için daha çok zaman
var

* Sadece contrib deposunda paket yapan geliştiriciler artık daha fazla
sorumluluk alıp devel'in de maintain edilmesine yardımcı olmaya başlayacaklar

* Bu hedef için devel deposuna yazan geliştiriciler üzerlerinde olan ama
bırakmak istedikleri paketlerin listesini çıkartacak ve isteyen bunları devr
alacak

* playground bozuk paketlerin durduğu bir yer değil, düzgün kullanılacak yoksa
sayko admin ben önüne geleni silecek :)

* Dünya ele geçirilecek

Kabaca böyleydi unuttuğum birşeyler varsa eklersiniz

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/