[Gelistirici] ozgurlukicin.com

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
5 Şub 2007 Pzt 15:12:16 EET

Slm;

O zaman ortaya çıkan sonuç şudur diyorum,

1.sanat.ozgurlukicin.com adında bir alan oluşturacağız ve bu oluşumun
bütün yönetimini ben üstelenmeye hazırım, zaten işim gereği grafik
konularında çalıştığım için benim açımdan çok büyük sıkıntı
yaratmayacaktır ki zaten pardus-tt.org de kendi yaptığım çalışmaları
sunmaktayım. Kısacası sanat olayına talibim.

2.pardusdepo.com domainini ulakbim sunucusuna taşıyacağım. Sacede ftp yi
yurtdışında tutacağım.

3.
"Sende :) ! Bir süre sonra Cihangir'deki ofisimizde bu projelerden
sorumlu, tam zamanlı bir webmaster/sistem yöneticisi istihdam etmeye
başlayacağız, bu arkadaşla birlikte bu işin sorumluları olabilirsiniz.

Bu arada bu webmaster'ın aramızda yeni katılan geliştirici arkadaşlardan
birisi olmasını çok arzu ederim. Bu da açıkçası bir "iş teklifi"dir...:)"

Bu işe talibim diyebilirim. :)

Yukarıda yazdığım hususlarda sıkıntı yok diyorum o zaman ve ben
çalışmalara bu şekilde yön veriyorum.