[Gelistirici] Merge:acpi4asus

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Şub 2007 Per 15:13:00 EET

01 Şub 2007 Per tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ertugrul/applications/hardware/a
>cpi4asus/ burada kernel modülünü de pakete dahil ettim ancak şimdi güncel
> kernel ile çakışma var.
>
> bir önceki mailde de söylemek istediğim asus_acpi kernele dahil olduğu için
> biz yamayı kaldırsak dahi kernelde olur mu ?
>
> bu paketi bölmek lazım mı şu anki durumunda ben kurdum çalışıyor problem
> yok kernel konusunda problem yoksa devel e  bu şekliyle almayı düşünüyorum

Öyle yapacağım zaten ama bir sakin ol :) aynı şeyi anlatan 2 e-posta atmışsın,
sen playground'da paketi hazır tut ben zamanı gelince merge eder gerekli
değişiklikleri yaparım..

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/