[Gelistirici] Merge:acpi4asus

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
1 Şub 2007 Per 12:20:11 EET

31 Oca 2007 Çar 22:56 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 31 Oca 2007 Çar tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:

> Ne kadar güzel olur, sıkıldım bu modül ile sync olmaya çalışmaktan

selam
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ertugrul/applications/hardware/acpi4asus/
burada kernel modülünü de pakete dahil ettim ancak şimdi güncel kernel ile
çakışma var.

bir önceki mailde de söylemek istediğim asus_acpi kernele dahil olduğu için
biz yamayı kaldırsak dahi kernelde olur mu ?

bu paketi bölmek lazım mı şu anki durumunda ben kurdum çalışıyor problem yok
kernel konusunda problem yoksa devel e  bu şekliyle almayı düşünüyorum

kolay gelsin