[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
30 Ara 2007 Paz 23:17:50 EET

Sunday 30 December 2007 01:31:32 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  - Internet stream için live yerine libnemesi kullanmayı düşünüyorum
> (ama yeteri kadar test edemedim, bakacağım)

Bunu yapmasak? Bu kitaplık MPlayer insanları C++'dan nefret ettikleri için
ortaya çıktı. Çıkmasıyla birlikte C'nin faydalarını da gördüler[0] hızlıca.
live555 ise VLC'de de kullanılıyor hep aynı işi yapan iki kitaplık olmaması
ve potansiyel güvenlik problemi bir paket olmaması açısından libnemesi yi
almasak iyi olur bence.

Benim 2 yeni kuruş.

[0] http://securityvulns.com/Sdocument753.html

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.