[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
30 Ara 2007 Paz 01:31:32 EET

> Herkes bu mesaja cevap olarak yapmayı planladıklarını yazsın lütfen.

 ilk aklıma gelenler

 - lexmark yazıcı sürücüleri contrib e gidiyor

 - hsfmodem hcfpcimodem sürücüleri contrib e (hatta çöpe ?)

 - ralink kabilesi (rt2400, 2500, 2570, 61, 73) yeni kernel içinde
wpa-supplicant destekli gelecek, o paketleri atıyoruz

 - bir iki kernel sürücüsü yeni kernel lardan backport tu, onlar gidecek

 - Internet stream için live yerine libnemesi kullanmayı düşünüyorum
(ama yeteri kadar test edemedim, bakacağım)

 - essential paketini atıp mümkün mertebe sağdan soldan açıkkodlu
implementasyonlarını toplayıp maintain etme (EAC3 e yaptığım gibi)
niyetindeyim. Paketler essential-ready derlenecek isteyen elle
dosyaları koyup kullanabilecek

 - squashfs i LZMA ile kullanmak niyetindeyim, onun için paket
değişikliği vs. gerekirse ekleyeceğim

 - yeni system bileşenleri oturduğunda multimedia araçlarında bir
hızlandırma yapabilirmiyiz diye bakmak niyetindeyim. Deneyecek 686 bir
sistem de buldum, güvenilir birşeyler bulursam biraz zorlayacağım.

 Bunlar kati değil tabi ki, itiraz vs. var ise konuşabiliriz