[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Ara 2007 Cmt 21:03:18 EET

29 Ara 2007 Cts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Tamam mesela sen system.base için ne planlıyorsun, diğerleri ne planlıyor
> onu görelim. Ocak 15'ten sonra başımıza ne gelecek onu bilelim :-) Herkes
> eteğindekini döksün :P
>
> Benim şu an için system.base'de tek istediğim gettext/pam güncellemesi
> aklımda başka birşey yok.

* baselayout paketi ve acayipliklerinden kurtulamaya niyetliyim.
* module-init-tools'u diğer dağıtımların yaptığı gibi modprobe.d kullanacak,
blacklist v.s. ne varsa oradan alacak şekle sokma niyetim ve onların alias
v.s'sini yürütme hevesim var,
* udev paketinin birkaç sorunu var halen, üzerindeyim,
* system.base'i ufaltmak mümkün olursa onu kovalayalım istiyorum,
* yeni comar yanında bir seri müdür değişikliği getirecek henüz Bahadır ile
onu konuşamadık, onu sonlandırmak gerekiyor,
* splashutils ve ailesi gidecek yerine benim playground'da duran bootsplash
gelecek
* yeni kernel drivers ailesini dağıtıyor, zaten paket olarak ta hazır değil,
onlara bir müdahele etmek lazım,
* Bir de genel system/ temizliği arzuluyorum, conf.d v.s altına falan konan
gereksiz dosya, manasız birşeyler varsa baabında ama bunu zaten derleyip bir
yere kurduktan sonra göreceğiz :)

şimdilik benden bu kadar :)...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>