[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
29 Ara 2007 Cmt 20:57:15 EET

Saturday 29 December 2007 20:37:42 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 29 Ara 2007 Cts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> system.base içinde bir seri değişikliğe gideceğim daha bu avahi hede hödöye
> girmeden bence plan şöyle olsa daha güzel olur.
>
> Ocak 15'e kadar system.base ve system.devel işlerinin büyük kısmı bitsin
> (2008'i bootstrap edelim, yeni pisi & çomar & müdür ile), system.base ve
> system.devel içeren bir depo açalım, ISO yapalım, rootfs yapalım, virtual
> machine yapalım v.s v.s

Tamam mesela sen system.base için ne planlıyorsun, diğerleri ne planlıyor onu
görelim. Ocak 15'ten sonra başımıza ne gelecek onu bilelim :-) Herkes
eteğindekini döksün :P

Benim şu an için system.base'de tek istediğim gettext/pam güncellemesi aklımda
başka birşey yok.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.