[Gelistirici] ...so you should not install such a crap, nor recommend it to other people!

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Ara 2007 Cum 14:18:53 EET

Fri, 21 Dec 2007 14:10:17 +0200, Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> :

> Haklı olduğu nadir noktalardan biri ise, wheel grubuna üye, e-posta
> ile gelen her uygulamayı çalıştırma arzusu ile yanıp tutuşan
> kullanıcıların COMAR için yazılmış bir virüse kurban gitme ihtimali.
> Geçtiğimiz aylarda, onlarca COMAR virüsü yazıldı, siz bilmiyorsunuz.
Aslinda bu tip elestirileri hafifletmenin bir yolu da, wheel-or-nothing
yaklasimini yok etmek, farkli kullanici gruplari tanimlamak. netadmin,
packageadmin, vb. Bunu daha once de konusmustuk ama milestonelar
artarak gitti :>.

Su anda sadece onune konan masaustu bilgisayari kullanacak kurumsal
kullanici icin wheel tanimlamamak is goruyor ama bir adim otesine
gecemiyoruz. Network ayarlari yapabilsin (laptop kullanicilari),
"masaustu paketlerini kurup/kaldirabilsin ama diger paketlere
dokunamasin" (esneklik verilmek istenen ama sistemin icine etmesin
istenen kullanicilar)", vb vb.

En azindan 2008 icin hedeflense guzel olurdu.

                   Doruk