[Gelistirici] ...so you should not install such a crap, nor recommend it to other people!

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
21 Ara 2007 Cum 14:10:17 EET

21 Ara 2007 Cum tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Hikaye tanıdık geliyor sanki? Bu güvenlik konusunda bilgi verecek, yeni
> ve deneyimli kullanıcıları kapsayan bir döküman olsa güzel olurdu diye
> düşünüyor insan..
>
> --
> So Pardus is not only a good distro in an awful wrapping of wrong
> concepts, it's also a highly deceiving and anti-educational operating
> system, for it tells people that habits from Windows should be
> preserved, especially that you should be that Administrator thing during
> normal usage of the system! --

TASMA modüllerinin her işlemden önce root parolası sormamasına dayanarak
ediyor bu lafları. Enteresan, "Windows kullanıcılarının alışkanlıkları
korunsun" demiş, halbuki Windows her işlem öncesi 3 kere soruyor, emin
misiniz diye...

Parola sormak güvenlik göstergesi oldu... E, kardeşim sisteme login olmak
için bunu yapmak gerekmiyor mu zaten? "Ekranı kilitlemeden bilgisayar
başından ayrılırsam..." diyordu bir yazısında da, bırakma kardeşim...

Haklı olduğu nadir noktalardan biri ise, wheel grubuna üye, e-posta ile
gelen her uygulamayı çalıştırma arzusu ile yanıp tutuşan kullanıcıların
COMAR için yazılmış bir virüse kurban gitme ihtimali. Geçtiğimiz aylarda,
onlarca COMAR virüsü yazıldı, siz bilmiyorsunuz.

Merak ediyorum, COMAR-DBus (a.k.a. comar-ng) gelince Beranger PolicyKit'e
bok atmaya başlayacak mı?