[Gelistirici] Package-Manager takılı kalma hedesi

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
11 Ara 2007 Sal 15:30:58 EET

S.Çağlar Onur wrote On 11-12-2007 15:12:
> Selamlar;
>
> Bir süre önce burada konuştuğumuz şu package-manager update sırasında takılı
> kalıyor sorununu bugün hem pisi hem de package-manager ile tekrarladım. Sorun
> dhcp ile IP alan bir profilden bağlı makinanın yeni comar/net-tools/baselayou
> ve dhcpd paketlerini güncelledikten sonra kendi kendine network'u down edip
> sonra tekrar up etmeye çalışması, fakat önce net-tools güncellendiği ve yeni
> dhcp için kod barındırasına rağmen eski dhcp o sırada sistemde kurulu ve
> henüz güncellenmemiş halde kullanılan olduğu için çıkıyor ortaya sorun.

> [...]
Benim sorunu yaşadığım makine dhcp ile IP alan bir profilden bağlı
değildi, ama yine de dediğin paketler güncellenirken sorun oluşmuş
olabilir çünkü problemi yaşayanlar belirli bir dönem(hatta 1, 1.5
haftalık bir dönem) içerisinde karşılaştılar sorunla.

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan