[Gelistirici] Güncellemeler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
10 Ara 2007 Pzt 15:28:48 EET

On 10 Dec 2007 Mon 15:26:25 S.Çağlar Onur wrote:
> Ben gnokii'ye artık gerek var mı ona bile emin değilim, opensync hedeleri
> içerde ve yeterince düzgün destek veriyor olmalılar.
> Fakat artık ABI kırmanın hiçbir faydası yok hele hele teorik sorunlar
> için...

Opensync'in ve gnokii'nin eksik veya artı yanlarını bilmediğim için gnokii'nin
gerekliliği konusunda bir şey söyleyemiyorum. Bu konuda ayrıca tartışabiliriz
ancak şu durumda gnokii'nin merge edilmesine ve ABI kırmaya gerek yok gibi
görünüyor.

P.S: Cidden ben de gnokii geliştiricilerinin her release çıkardıklarında
shared library sürümünü arttırmalarından çok sıkıldım.