[Gelistirici] Güncellemeler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Ara 2007 Pzt 15:26:25 EET

Monday 10 December 2007 15:20:14 tarihinde Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Evet.. maalesef. Kdepim ile beraber yeniden derlenmesi gerektiğini
> söyleyecektim. Eğer şimdi yapamayız diyorsanız kalsın, henüz kdepim ve
> gnokii hakkında bir hata kaydı ile karşılaşmadık. En azından "gnokii
> 0.6.18'de telefonum çalışmıyor, 2.6.22'de sorun çözülmüş" diyen birileri
> yok.
>
> Öneri/görüş?

Ben gnokii'ye artık gerek var mı ona bile emin değilim, opensync hedeleri
içerde ve yeterince düzgün destek veriyor olmalılar.

Fakat artık ABI kırmanın hiçbir faydası yok hele hele teorik sorunlar için...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/