[Gelistirici] Svn ve Cvs 'ten derlenen paketler...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Ara 2007 Sal 09:56:36 EET

On 04 Dec 2007 Tue 09:37:50 Recep KIRMIZI wrote:
>  [2] adresinde bekleyen cinerella-cv isimli paket adından da belli olduğu
> gibi cvs dizininden alınmış elle sıkıştırılmış ve [3] adresine koyulmuş.

Tamam elle tarball yapılmış olabilir, ama bu "isminden de anlaşılacağı" bir
şey değil, zira oradaki CV CVS ile ilgili bir kısaltma değil; Community
Version kısaltması... cinelerra'nın geliştiricisi birazcık kalın kafalı
olduğu için bir başka grup tarafından CV adıyla aktif bir fork
sürdürülüyor...

Ha, ama olay şu ki, pspec'te de aynı bilgi var... Yani Ertan paketi yaparken
hep söylediğimiz bir şeyi yapmamış, iyi bildiği paketten başlamamış, daha
neyi paketlediğinden haberi yok diye bir korkuya kapıldım... Umarım daha
paketlediği programın CV sürümünü CVS sanmıyordur da ben öküz altında buzağı
arıyor ve adamcağızın gidip CVS'ten derlediği pakete olmadık laflar
söylüyorumdur...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->