[Gelistirici] Svn ve Cvs 'ten derlenen paketler...

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 09:37:50 EET

Bugun hallice bir review yapmak geldi içimden fakat daha önceleri benimde
başıma gelen bir olay çıktı karşıma.  Malumunuz pspec.xml 'e kaynak
dosyaların sıkıştırılmış olarak verilmesi gerekmekte ama bazı dosyalarda (örn
python kitaplıklarında) her zaman kaynak kodlar sıkıştırılmış olarak
saklanmayabiliyor.

Somut örnek:
[1] adresinde
30-09-2007 09:45 tarihinde "paket bilgileri" başlıklı iletimde belirttiğim ve
kimsenin cevaplamadığı ve benim bu umursamazlıktan hoşnutsuz olduğum üzere.

 [2] adresinde bekleyen cinerella-cv isimli paket adından da belli olduğu gibi
cvs dizininden alınmış elle sıkıştırılmış ve [3] adresine koyulmuş. Peki
dağıtıma girecek olan bir paketin a şahsının şahsi hostunda yayımlanması ne
kadar profesyonel bir yaklaşım? Adamın hostu kapansa ya da, bir sorun çıksa
ne olacak durum? Herkese ftp hesabı verilsin demiyorum. Ama en azından bu
durumda olan paketler için 1 ftp hesabı açılır ve 1 kişi görevlendirilir. Bu
durumda olan sıkıştırılmış dosyaları o kişiye göndeririz o da ftp'ye koyar.
En azından [4] şeklinde hiyerarşik bir yapımız olur. Zira ordan buradan
kaynak çekmek hiç hoş değil.

[1]http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2007-September/009079.html
[2]http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/applications/multimedia/cinelerra-cv/
[3] http://www.mgunay.net/dist/hvirtual-2.1_20071121.tar.bz