[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
4 Ara 2007 Sal 07:04:21 EET

Monday 03 December 2007 Tarihinde 21:07:12 yazmıştı:
>  Ben eldekileri (sen, ben, Murat, X, Y ...) de kaybetmeyerek başlayalım,
> daha sakin halledelim şu konuları diyorum. Hatta özetle tek demeye
> çalıştığım şey de bu aslında.

Ben hâlâ yaptığım bi eleştiriyi görmezden gelerek davranmanın saygısızlık
olduğunu düşünüyorum, bu demek değil ki benim dediğimi yapmak zorundasın ama
en azından cevap verme zahmetine katlanabilirsin. Daha sonrasındaki kişisel
saldırılara da (ki bu seninle hiçbir alakası yok Onur) bişey demiyorum artık.
Komplo teorilerine devam.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.