[Gelistirici] contrib için baselayout paketi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Ara 2007 Pzt 21:45:53 EET

Monday 03 December 2007 Tarihinde 21:18:01 yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Daha önce şurda http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2007-May/007767.html
> konuşulduğu gibi contrib için bir baselayout paketi ihtiyacı doğdu (motion
> diye bir paket için).
>
> Söz konusu paket için motion kullanıcı ve grubu eklenmesi gerekiyor ve
> contrib paketleri için uid/gid numaralarını 401 veya 501'ten başlatalım
> diye bir öneri geldi Onur'dan ki bence de uygundur.
>
> Bu noktada contrib-baselayout diye bir paket yaptım ve motion kullanıcı ve
> grubunu oluşturarak 501 uid/gid numaraları verdim. Eğer, başka bir
> [...]

Bu paketi bir 2 gün bekletebilir misin? Bunu adam gibi düşünüp daha sonra da
sorun çıkartmayacak bir yöntem bulmak istiyorum. Hatta 2008'de baselayout
paketinden kurtulma peşindeyim, şimdi bu paketi verip sonra migrate ederken
50 takla atmayalım :)