[Gelistirici] contrib için baselayout paketi

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Ara 2007 Pzt 21:18:01 EET

Selamlar,

Daha önce şurda http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2007-May/007767.html
konuşulduğu gibi contrib için bir baselayout paketi ihtiyacı doğdu (motion
diye bir paket için).

Söz konusu paket için motion kullanıcı ve grubu eklenmesi gerekiyor ve contrib
paketleri için uid/gid numaralarını 401 veya 501'ten başlatalım diye bir
öneri geldi Onur'dan ki bence de uygundur.

Bu noktada contrib-baselayout diye bir paket yaptım ve motion kullanıcı ve
grubunu oluşturarak 501 uid/gid numaraları verdim. Eğer, başka bir
öneri/itiraz yoksa bu şekilde paketin contrib depoya girmesi için gereken
işlemleri yapacağımdır.