[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Ara 2007 Pzt 17:00:06 EET

Monday 03 December 2007 Tarihinde 16:53:08 yazmıştı:
> Monday 03 December 2007 Tarihinde 16:47:39 yazmıştı:

> Daha iyisini yapabilirim Doruk merak etme, şu andan itibaren kendi
> mergelerim dışında hiçbir merge yapmicam, review yapmıcam, paketleriniz
> üzerinde yorum da yapmıcam ne haliniz varsa görün zira ben sıkıldım bu boş
> şeyleri tartışmaktan.

Biz de zevk alıyor değiliz bu muhabbetlerden İsmail. Özellikle senle böyle bir
tartışmaya girmek beni gerçekten üzüyor, aramızdaki muhabbeti en azından
ikimiz gayet iyi biliyoruz ama bu şekilde olayı büyütüyorsun maalesef.
Ayrıca, sadece kendi paketlerini merge etmen uygun bir davranış olmayacaktır,
yetkiden çok "ayrıcalık" olacaktır o.

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --