[Gelistirici] [Contrib-commits] r5965 - in applications/games: ioPaintball ioPaintball-data ioPaintball/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
3 Ara 2007 Pzt 16:53:08 EET

Monday 03 December 2007 Tarihinde 16:47:39 yazmıştı:
> Mon, 3 Dec 2007 16:44:02 +0200, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> :

> Abi bu yeni politikan mi?
>
> "Diger gelistiricileri bezdireyim, kimse stable depo icin ugrasmasin,
> boylece kimseye kabul ettiremedigim, stable depoya sadece guvenlik
> guncellemeleri yapilmasi pratikte gercek olsun"

Daha iyisini yapabilirim Doruk merak etme, şu andan itibaren kendi mergelerim
dışında hiçbir merge yapmicam, review yapmıcam, paketleriniz üzerinde yorum
da yapmıcam ne haliniz varsa görün zira ben sıkıldım bu boş şeyleri
tartışmaktan.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.