[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
23 Ağu 2007 Per 22:09:37 EEST

> Aslında başında öyle yapacaktım fakat, baktım çok fazla şeyin
> değiştirilmesi gerekiyor, ben de baştan yapmaya karar verdim.

Povray, kpovmodeler'in bağımlılığı bir süredir vakit darlığından
ilgilenememiştim. Paket ile ilgilendiysen _paketçisine_ haber vermen depo
politikasının gereği olup, bir eksiklik/düzeltme olacaksa benim ilgilenmem
daha uygun olurdu. İşler bu şekilde yürüyor. Ayrıca yapılmış pakette varolan
bir emeğim olduğunu ve bunun çiğnenmemesi gerektiği, paket de playground'da
olduğundan daha tamamlanmamış olduğunu/eksikliklerinin olabileceğini bilmen
gerektiğini tekrar hatırlatırım.

> Karşılaştırabilirsiniz derken bunu söylemeye çalışmıştım aslında,
> aralarında hayli fark olduğunu.

Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır :)

> Ben bu listeyi takip etmiyor olması ihtimaline karşı Alper'e yine haber
> vereyim.

Listeyi takip ediyorum.

İyi çalışmalar